tremor_coin_svg
Minigames World
Minigames World
Description:
This game includes 10 funny minigames and the player has to get medals in the games, with better scores better medals!
Instructions:
See Instructions In Game
Rate this game:
Rated 1/5 (3721 Votes)
Play Count: 130584
You are Playing: Minigames World       Developer : matakukos
 
 
 
 
 
3 Achievements & 30 points to earn
Ancient Sports(5 points and 5 coin(s))
Earn 9 Medals

Progress
Log In or Register to save Achievements and Progress


 
Please Register To Leave Comments
Top Comments

yayo50 9 Ancient SportsMini Hero 04 Mar 2013    
    ( 131 )
i thought first about the game : hmm a good idea !!!!

but after playing it you will learn HATING it :D

kevinabyss 2 25 Mar 2015    
    ( 128 )
Hard game. Worst game played in Tremor by me. Thumbs up who agree pls. ;D

dydimos 6 04 Mar 2013    
    ( 105 )
bad button controls.

Zakjoe 4 10 Apr 2013    
    ( 72 )
no entiendo este juego .-.

CthuluIsSpy 9 04 Mar 2013    
    ( 70 )
Way too hard for what it gives you.

I mean, 9 medals?! I can barely get one in that poop flinging game.
 
Recent Comments
Sort By :

Hawk712 6 15 Apr 2017    
    ( -1 )
baaaaaaaaaad

StormingArcher 4 Ancient Sports 15 Apr 2017    
    ( 0 )
these controls are hard

Pur3Drug 3 13 Apr 2017    
    ( -1 )
wtf is this

bizzqu1t 6 Ancient SportsMini HeroMedal Hero 11 Apr 2017    
    ( -1 )
almost impossible game
atleast u can change keys , which rlly helps.

meexxx 2 09 Apr 2017    
    ( -1 )
Bad game

CalvinGaming1493 2 31 Mar 2017    
    ( -4 )
dont give me a thumbs up

Rangerpics 8 Ancient Sports 29 Mar 2017    
    ( -1 )
Meh

CoamndanteBolo 2 20 Mar 2017    
    ( -1 )
Really bad controls

Ty561996 5 05 Mar 2017    
    ( -2 )
i hate this game :-(

svenscottdj 4 14 Feb 2017    
    ( -1 )
Hardest Game Ever!!! 0 medals :D

jage04 4 06 Feb 2017    
    ( -1 )
i hate this

zain12 5 26 Jan 2017    
    ( -2 )
This is a hard one fellas :(

Adabellardo 4 15 Jan 2017    
    ( 0 )
bad game!

jamil32145 6 09 Jan 2017    
    ( 2 )
this game its shit :v

david86 6 08 Jan 2017    
    ( 0 )
joder este juego mas que dificil es imposible lol

Ritacatita 6 Ancient Sports 19 Dec 2016    
    ( 1 )
Made nine medal just to get at least 5 tremor . Donno if hard or just impossible :P

mlgswagstersans 2 Ancient Sports 10 Dec 2016    
    ( 0 )
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE TIP: OPEN LOTS OF TAB FOR LAG SO MORE IMPUTS IN FRAME

1 LIKE = THUMBS DOWN

1 DISLIKE = THUMBS UP

Navaantaya 6 29 Nov 2016    
    ( 0 )
pls

aag4321 3 25 Nov 2016    
    ( 0 )
What? o_O this is hard lol

Zordid 5 Ancient Sports 16 Oct 2016    
    ( 0 )
This music D:
PAGE:    1 2 3 4 5 6 ... 30 Next >>

Server Time : April 26, 2017, 2:55 am
T=0.04657292